joi, 18 iulie 2013

Philips Xenium W8510 - un smartphone ce trebuia deja să fie pe piaţă

Chinezii de la Philips (să mă ierte olandezii) au anunţat un smartphone interesant - Philips Xenium W8510, doar că încă fără a-l lansa pe piaţă. Caracteristicele acestuia chiar dacă nu sunt de top, dar pe mine personal mă aranjează, mai ales luând în calcul preţul pretins. Ecran 4,7 inchi de 1280x720 px, procesor cu patru nuclee, două camere de 8 şi 2 Mpx, şi o baterie de tocmai 3300 mAh. Memoria RAM şi Nand rămâne încă o necunoscută, dar presupun ceva de genul 1 şi 4 GB respectiv.

Dacă ar fi fost disponibil, să zicem acum două săptămâni, cu siguranţă îl luam. Dar cum răbdarea nu e o virtute de care să ţin cont, am făcut alegerea pe FLY VISTA iq451, care oferă exact aceleaşi performanţe, un ecran de 5 inchi HD, şi doar acumulatorul este oarecum modest - 2000 mAh. Problema în cauză am rezolvat-o simplu, dar eficient, achiziţionând un acumulator extern Power Fort. În total iese 4700 mAh, dar dacă sincer nici aşa nu am rezolvat problema utilizării intensive a telefonul pentru web browsing, IPTV şi instrumentele de monitorizare şi gestionare a site-urilor personale şi de servici pe durata unei zile întregi. Practic vreo două ore de IPTV dau jos bateria, de aceea la acest capitol încă nu-mi permit o folosire a serviciului după pofta şi cheful inimii. Pe lângă bateria de mare capacitate îmi place la Xenium şi camera care nu iese în evidenţă, şi care promite a avea funcţia de creare a panoramelor. Vă daţi seama anume aceste lucruri mă deranjează/îmi lipsesc la FLY Vista. Dar cum se spune, primul venit, primul deservit. Dacă cei de la Philips erau mai pe fază, telefonul lor cu siguranţă avea să aibă prioritate, dar aşa... să vedem ce mai elaborează peste doi ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.